English

سرهنگ حسین درویشی:

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس شروع به کار کرد

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس از آغاز به کار نمایشگاه هفته دفاع مقدس با هدف به نمایش گذاشتن دستاورد‌های جدید نظامی نیروهای مسلح کشور در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس شروع به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس از شروع به کار نمایشگاه هفته دفاع مقدس با هدف به نمایش گذاشتن دستاورد های جدید نظامی نیروهای مسلح کشور، در بوستان ولایت بندرعباس خبر داد.

سرهنگ درویشی در توضیح این خبر گفت: در ۱۸ غرفه این نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج مستضعفان، نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و پدافند آخرین دستاور‌های حوزه نظامی خود را ارائه کرده اند.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس را ایجاد شور و نشاط و امیدواری بین مردم، و اطلاع از آخرین دستاورد‌های نظامی کشور عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه موشک ها، خمپاره ها، توپ‌های جنگی به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به لزوم آشنایی نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس، بیان کرد: به منظور آشنا کردن کودکان، نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس؛ غرفه سرباز کوچک، هنر‌های تجسمی، فرمانده جوان، نقاشی و تیراندازی نیز راه اندازی شده است.

وی افزود: بازسازی عملیات غرورآفرین خیبر توسط بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه شهید آرمات بندرعباس از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است.

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: هفته دفاع مقدس که جزو هویت های ملی ما ایرانی هاست یادآور رشادت‌های و دلاوری‌های رزمندگان و فرزندان این ملت است.

فریدون همتی افزود: این هفته، خاطره هجوم و تجاوز دشمن بعثی به کشور اسلامی را در ذهن مردم ایران زنده می کند.

وی گفت: امروز نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران با حفظ و حراست از مرز‌های کشور اجازه هیچ گونه تجاوزی را به دشمن نمی‌دهند.

استاندار هرمزگان افزود: با تکیه بر ارزش‌های دفاع مقدس و همت جوانان و داشمندان کشور و تکیه بر توان داخلی، تجهیزات نظامی روز به روز در حال توسعه و گسترش است.

همتی اذعان داشت: با اقتدار ملت ایران و هدایت های رهبری و همدلی وحدت بین مسئولان توطئه دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود و تحریم های آنان برای ما بی اثر است.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه هفته دفاع مقدس تا ششم مهر عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی