English

سرهنگ اباذر سالاری:

رژه ملی نیروهای مسلح ۳۱ شهریور در بندرعباس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: در اولین روز از هفته‌ دفاع مقدس رژه ملی نیروهای مسلح در بندعباس به‌صورت همزمان با تهران اجرا خواهد شد.

رژه ملی نیروهای مسلح 31 شهریور در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرین و رمز پایداری نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران است، به فرموده امام راحل با دفاع مقدس انقلابمان را به دنیا صادر کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم.

وی ضمن اشاره به گسترش شعار "ما می توانیم" در کشور، افزود: در زمان جنگ تحمیلی با توجه به کمک تمام قدرت های جهانی به رژیم بعثی عراق، ایران حتی از داشتن سلاح های ابتدایی و مقدماتی محروم بود، اکنون اگر کشور ونیروهای مسلح در شرایط تحریم حرفی بر گفتن دارند به برکت دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به سرنگون شدن پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه در فراز آب های خلیج فارس، عنوان کرد: امروز انهدام پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط سبزپوشان ایران اسلامی را مدیون توانمندی های نیروهای مسلح هستیم، اگر نفت کش ما به گروگان گرفته شد سپاه در عرض چند روز رفتار تعرض جویانه آنان را بی جواب نگذاشت، که این واکنش به هنگام نشان از اقتدار کشور است.

اباذر سالاری ضمن اشاره به بر نامه های متعدد در طی هفته پر افتخار دفاع مقدس با رویکرد شعار "ما پیروزیم"، اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 400 برنامه در رده های بسیج و سپاه در هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

سرهنگ سالاری ادامه داد: در اولین روز از هفته‌ دفاع مقدس به دلیل موقعیت استراتژیک استان رژه ملی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، که این رژه به‌صورت ملی و همزمان با تهران اجرا خواهد شد. ارژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس با توجه به موقعیت در منطقه با محوریت ارتش و با حضور نیروهای مسلح ارتش و سپاه برگزار می‌شود، که رژه ادوات نظامی، رژه دریایی، هوایی و زمینی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بندرعباس دو رژه دریایی و ‌هوایی را خواهیم داشت و نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان غدیر از ۳۱ شهریور در بخش بازیابی عملیات خیبر و اجرای نمادین این عملیات به مدت ۷ شب را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه به تشریح سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: نمایشگاه توانمندی‌های نظامی سپاه و سایر نیروهای مسلح، خاطره گویی با حضور فرمانده هان نیروهای مسلح، نواختن زنگ دفاع مقدس و اعزام فرمانده هان به مدارس جهت خاطره گویی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی، نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس، اردوهای جهادی جهت محرومیت‌زدایی، تجلیل از سربازان نمونه، همایش اهل سنت در دفاع مقدس، حضور نیروهای پاسدار و بسیجی در نماز جمعه، تجمع فرمانده هان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود .

سرهنگ سالاری در پایان اظهار کرد: ۱۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری در حال اجرا است که شاخص‌ترین این پروژه‌ها بهره‌برداری از کارگاه خیاطی در محلات کم برخوردار  و انتقال آب به مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهد بود.

وی گفت: 300 واحد مسکونی، شامل مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و ساکنین مناطق محروم تحت عنوان پروژه محرومیت زدایی را امسال آماده می کنیم و بخشی از آن را در این هفته تحویل خواهیم داد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به دیگر پروژه های سپاه، بیان داشت: برای جوانانی که امسال ازوداج می کنند 1500 سری جهیزیه تدارک دیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه