English

محمدرضا پاکدامن مطرح کرد؛

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بنیاد شهید هرمزگان

پاکدامن برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان را تشریح کرد.

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بنیاد شهید هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ، در نشست کمیته ایثارگران دفاع مقدس هرمزگان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه و عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: شرکت خانواده های شاهد و ایثارگر در مراسم رژه نیرو های مسلح و نواختن زنگ مقاومت در مدارس شاهد سراسر استان هرمزگان از شاخص ترین برنامه هاست.

وی افزود: مراسم مهمانی لاله ها، عطر افشانی قبور مطهر شهدای سراسر استان، تجلیل و تکریم خانواده های شهدا بخش دیگری از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و شرکت خانواده های شاهد و ایثارگر در نماز دشمن شکن جمعه را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

پاکدامن در ادامه بر ضرورت دفاع مقدس و رشادت های شهدا و ایثارگران به نسل آینده تأکید کرد و گفت: استفاده از تکنولوژی و امکانات روز دنیا برای به تصویر کشاندن مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام امری ضروری است.

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ سالم، بالنده، رشد و تعالی را که شهدا از خود به یادگار گذاشته اند، از جمله مهمترین رسالت های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه