English

محبوب حیدری:

راه دسترسی دور دریاچه سد گیلارلوی گرمی احداث می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راه دسترسی دور دریاچه سد گیلارلوی گرمی احداث می شود.

راه دسترسی دور دریاچه سد گیلارلوی گرمی احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: متولی احداث راه دسترسی دور دریاچه سد گیلارلو در شهرستان گرمی به طول ۳.۵ کیلومتر راه و شهرسازی است و عملیات خاکبرداری این پروژه در حال انجام بوده و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای دوره ای از پروژه ۴ خطه اردبیل – مشگین شهر در حوزه راه و شهرسازی مشگین شهر بازدید و در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از ۴ خطه اردبیل - مشگین شهر قطعاتی از پروژه به صورت دو لایه و قسمتی یک لایه به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی نصب گاردریل، علائم ایمنی و تابلوها شروع شده است.

وی ادامه داد : ۵ کیلومتر باقیمانده از ۲۵ کیلومتر در مرحله اجرای لایه اول آسفالت آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: با بهره‌برداری از فاز اول این پروژه و با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این محور پرتصادف تا ۶۰ درصد کاهش یافته و هموطنان در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد.

لازم به ذکر است: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه در ادامه از پروژه‌های ۴ خطه بیله سوار به سه راهی گوگ تپه در شهرستان بیله سوار و روند عملیات اجرایی ۴ خطه پارس آباد - سربند در شهرستان پارس آباد و ۴ خطه محور رضی – امیر کندی در شهرستان گرمی بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه