English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۳۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق فرسوده اردبیل قرار دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 3 هزار و 200 واحد مسکونی در مناطق فرسوده استان اردبیل قرار گرفته است.

3200 واحد مسکونی در مناطق فرسوده اردبیل قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری بعد از ظهر  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اردبیل از اعطای تسهیلات برای ساخت خانه در مناطق فرسوده استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل بازآفرینی مناطق فرسوده با اعطای تسهیلات است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای 3 هزار و 200 واحد مسکونی در مناطق فرسوده استان اردبیل قرار گرفته است افزود: در راستای بازآفرینی طی دو سال اخیر 2 هزار و 200 پروانه ساخت واحد مسکونی در مناطق فرسوده استان اردبیل صادر شده است.

حیدری از دریافت 700 نفر در استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی مناطق فرسوده خبر داد و تصریح کرد: امسال در سه ماهه اول حدود 700 نفر در استان اردبیل از تسهیلات بازآفرینی شهری بهره‌مند شده‌اند که این رقم در کل سال گذشته حدود 1 هزار و 300 نفر بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است که سازمان ملی زمین و مسکن مجوز و پروانه‌های ساخت را در سریع‌ترین زمان صادر کرده و عملیات ساخت‌ و ساز‌ها نیز آغاز شود.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن اظهار کرد: در این طرح نقشه و مشخصات پروژه بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان بوده که همکاری با شهرداری انجام شده و پروانه ساخت صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه