English

عاطف محمدنژاد اصل:

برنامه های فرهنگ سلامتی در اردبیل اجرا می شود

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برنامه های فرهنگ سلامتی در اردبیل اجرا می شود که از اهم آن ها می‌توان به همایش « سه شنبه های بدون خودرو » اشاره کرد.

برنامه های فرهنگ سلامتی در اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عاطف محمدنژاد اصل ، مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش « سه شنبه های بدون خودرو » با هدف ترویج فرهنگ سلامتی در بین عموم آحاد جامعه و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست برگزار می شود.

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این همایش روز سه شنبه 26 شهریور ماه از ساعت 18 در منطقه نمونه گردشگری شورابیل با حضور آحاد مختلف مردم برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: این حرکت فرهنگی به همت اداره کل فرودگاه های استان، اداره کل ورزش و جوانان به ویژه همکاری هیئت دوچرخه سواری استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

محمدنژاد تاکید کرد: عموم علاقمندان حامیان محیط زیست دعوت می شود تا با حضور در این برنامه فرهنگی بتوانند گام موثری در ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه در جامعه داشته باشند.

وی افزود: زندگی ماشینی امروز هم از نظر سلامت جسمانی افراد را مورد تهدید قرار داده و هم آلودگی های زیست محیطی را افزایش داده است.

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار داشت: تلاش می کنیم این برنامه فرهنگی در سایر نقاط شهر با هدف همه گیر شدن آن برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه