English

مدیرمخابرات منطقه کردستان خبر داد:

تماس با سامانه ۱۱۸ بدون شماره گیری کد استان

مدیر مخابرات منطقه کردستان از متمرکز شدن سامانه 118 در استان خبر داد وافزود: مشترکان می توانند بدون شماره گیری کد استان با مرکز 118 ارتباط برقرار نمایند.

تماس با سامانه  118 بدون شماره گیری کد استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان ، آزاد حکمت در جریان بازدید از مرکز پاسخگویی 118 در سنندج اظهار داشت: رفع نیازهای مشتریان در سامانه جامع 118 به صورت مطلوب یکی از وظایف اصلی اپراتورهای مستقر در این مرکز می باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: در روز به  18 هزار تماس وبه طور میانگین ماهانه به 600 هزار و با سامانه 118 مخابرات استان گرفته می‌شود که  به دلیل کافی بودن تعداد پرسنل، زمان انتظار پاسخگویی به مشتریان بسیار پایین است.

وی با اشاره به اینکه سامانه 118 در استان متمرکز بوده و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند، اضافه کرد: پرسنل این بخش از مخابرات در چهار شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: یکی از برنامه‌های اثر بخش در رضایت مندی مردم، واحد 118 است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و به‌روز بودن اطلاعات، تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد.

حکمت اضافه کرد: مشتریان برای اطلاع از جزئیات پرداخت صورتحساب تلفن ثابت می توانند با سامانه 2000 تماس گرفته یا به کد دستوری #2020* و سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.irمراجعه کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر581  هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که 488 هزار و 779 خط آن با ضریب نفوذ 29.8 درصد مشغول بکار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه