English

ایمانعلی ایمانی:

مشگین شهر به قطب گردشگری هیجانی تبدیل می شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: مشگین شهر به قطب گردشگری هیجانی تبدیل می شود.

مشگین شهر به قطب گردشگری هیجانی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ ایمانعلی ایمانی ، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: زیپ لاین داغلار باغی برای بزرگسالان به طول ۴۶۰ متر و ارتفاع ۱۱۰ متر و برای کودکان به طول ۹۰ متر و ارتفاع ۲۰ متر احداث شده است.

او افزود: این مجموعه از بک جامپ و بازی هیجانی چرخ دنده برخوردار بوده و با سرمایه گذاری دو میلیارد تومان توسط شورا و شهرداری شهر لاهرود در پارک داغلار باغی لاهرود آماده بهره برداری است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: داغلار باغی با طبیعت منحصر به فرد می‌تواند به یکی از مقاصد گردشگری هیجانی و تفریحات ماجراجویانه تبدیل شود.

به گفته ایمانی شهرداری لاهرود با احداث این پروژه گام مطلوبی در توسعه این شهر را آغاز کرده و میراث فرهنگی با پشتیبانی و حمایت‌های لازم فاز‌های بعدی پروژه را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.

او اضافه کرد: شهر لاهرود با تاکستان انگور و غار‌های دیدنی لاهرود، بینه لر و داشکسن، پیشانی مسیر گردشگران به قله سبلان است و گوگردی‌ترین آبگرم جهان قوتورسویی، شیروان دره و امامزاده سید ابراهیم در این منطقه مقصد کثیری از مسافران و گردشگران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه