English

استاندار یزد:

سرمایه گذاری درحوزه گردشگری شهرستان خاتم میتواند پیشرفت خوبی برای این شهر داشته باشد

استاندار یزد افزود: یکی از اولویت ها در خاتم با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در این منطقه بحث گردشگری است، بنابراین باید با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از تنوع زیستی و گردشگری و سرمایه گذاری دراین قسمت در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان قدم برداشت.

سرمایه گذاری درحوزه گردشگری شهرستان خاتم میتواند پیشرفت خوبی برای این شهر داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه(س)به اولین دوران مدیریت خود در سمت بخشداری خاتم اشاره و اظهار داشت: بنده نسبت به مردم خاتم تعلق خاطر دارم و همیشه از مردم نجیب خاتم به خوبی یاد کرده ام زیرا بهترین دوران زندگی من در زمان مدیریتم در این منطقه اتفاق افتاد.

محمد علی طالبی با بیان اینکه عمده موفقیت هایم در بخش مدیریت را مدیون مردم نجیب و خوب خاتم هستم، گفت: شهرستان خاتم یکی از شهرستان های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته استان است بنابراین برای خدمت و توسعه این منطقه و خدمتگزاری به مردم سخت کوش این خطه نباید از هرچی تلاشی فرو گذاری کرد.

وی به خدمات ارزنده چهل ساله انقلاب در منطقه خاتم اشاره و افزود: در حال حاضر اکثر روستاها و مناطق شهری شهرستان برخوردار از جاده مناسب و گاز است بنابراین مردم باید قدردان انقلاب و نظام باشند و در کنار آن مسئولین نیز در صدد حل مشکلات برآیند.

طالبی گفت: یکی از اقدامات اساسی که باید در منطقه خاتم صورت گیرد اتمام طرح های نیمه تمام است که این جز با همت و درایت مسئولین محلی و استانی صورت نمیپذیرد.

وی افزود: یکی از اولویت ها در خاتم با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در این منطقه بحث گردشگری است  بنابراین باید با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از تنوع زیستی و گردشگری و سرمایه گذاری دراین قسمت در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان قدم برداشت.

بالاترین مسئول اجرایی استان تصریح کرد: خاتم در حوزه گردشگری نیز یتواند در استان و کشور حرف برای گفتن داشته باشد البته این جز در سایه یک سرمایه گذاری مطمئن و تلاش مسئولین انجام نمی شود.

طالبی به ظرفیت خاتم در حوزه کشاورزی و دامپروری اشاره و خاطر نشان کرد: ظرفیت و پتانسیل های خاتم در حوزه کشاورزی فراوان است بنابراین میتوانیم با استفاده بهینه از منابع آب و تغییر الگوی کشت همچنین توجه ویژه به دامپروری شهرستان خاتم، را به یک پایلوت در استان و کشور معرفی کنیم.

استاندار یزد در پایان اظهار داشت: تمام مشکلات شهرستان با همدلی و همراهی مسئولین محلی حل خواهد شد بنابراین میتوانیم با یک ارتباط مناسب و تعامل با امام جمعه در جهت پیشرفت و توسعه خاتم قدم برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه