English

سعید حسینی پور خبر داد؛

ارائه خدمات اتوبوس به صورت دربستی در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از در اختیار قرار دادن اتوبوس های درون شهری به صورت دربستی جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.

ارائه خدمات اتوبوس به صورت دربستی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید حسینی پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از در اختیار قرار دادن اتوبوس های درون شهری به صورت دربستی جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.

 

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: این خدمات با هدف سهولت و ایجاد نظم و هماهنگی در انجام مراسمات شهروندان بندرعباسی، از سوی سازمان حمل و نقل در دستور کار قرار دارد.

 

حسینی‌پور افزود: همشهریان می توانند برای درخواست اتوبوس دربست به واحد برنامه ریزی در ساختمان پایانه مسافربری خلیج فارس واقع در گلشهر جنوبی میدان شهدای ۱۲ تیر مراجعه کنند.

وی با بیان این که تخصیص اتوبوس ها بر اساس نوبت صورت می گیرد و اولویت با افرادی است که زودتر درخواست داده اند، گفت: برای اجاره لازم است شهروندان در زمان اداری و یک روز قبل درخواست خود را ثبت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اتوبوس ها از اسکانیا درون شهری بوده و علاوه بر دارا بودن ۴۱ صندلی برای سرنشینان، برای افراد معلول نیز قابل استفاده است.

حسینی‌پور با تاکید بر این که مسیر حرکت اتوبوس ها تنها محدود به مسیرهای درون‌شهری بندرعباس است، اظهار کرد: محدوده حرکتی این اتوبوس ها از سمت شرق تا آرامستان و دانشگاه هرمزگان، از سمت غرب به میدان قائم (باهنر) و از سمت شمال به راه آهن محدود بوده و خارج از محدوده شهری بندرعباس تردد این اتوبوس ها ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه