English

سعید حسینی‌‎پور خبر داد؛

آغاز توزیع سهمیه لاستیک به ناوگان سنگین و نیمه سنگین شهری در هرمزگان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز توزیع لاستیک سهمیه ای به ناوگان سنگین و نیمه سنگین شهری در هرمزگان خبر داد.

آغاز توزیع سهمیه لاستیک به ناوگان سنگین و نیمه سنگین شهری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید حسینی‌‎پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از آغاز توزیع عادلانه لاستیک به ناوگان سنگین و نیمه سنگین شهری در استان خبر داد.

وی  در توضیح این خبر اذعان داشت: با اجرای این طرح نقش واسطه‌گری از زنجیره عرضه لاستیک حذف شده و این کالای اساسی با کمترین هزینه و بدون ایجاد صف و مبتنی بر ساز و کار ارزیابی عملکرد، به صورت عادلانه در اختیار مالکان واجد صلاحیت ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری قرار می‌گیرد.

وی اعلام کرد: شرط لازم برای تخصیص سهمیه لاستیک به خودروهای مورد نظر، دارا بودن پروانه فعالیت معتبر از شهرداری‌ است.

حسینی پور این اقدام را در راستای کاهش هزینه های تحمیل‌شده و بهبود کسب و کار در بخش حمل و نقل شهری کشور  دانست.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تشریح کرد: با اجرای مرحله جدید این طرح از ۲۲ مردادماه، بندرعباس مانند بسیاری از شهرهای دیگر به این طرح اضافه شده است.

حسینی پور تصریح کرد: طبق اولویت تعیین‌شده، ناوگان مجهز به دستگاه هوشمند سیپاد یا خودروهایی که بار برگ حقیقی اخذ می‌کنند، برای دریافت لاستیک در اولویت خواهند بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس توضیح داد: به مالکین خودروهای حمل و نقل بار و مسافر که واجد صلاحیت دریافت سهمیه لاستیک هستند، از طریق پیامک و سایت سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود، سپس مالکان این خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.utcms.ir و مطالعه شرایط، حواله خود را دریافت کرده و از نمایندگی فروش مشخص شده در حواله، لاستیک خود را برابر نرخ‌های مصوب تحویل بگیرند.

وی اظهار کرد: تخصیص سهمیه لاستیک به صورت سیستمی و بر اساس پیمایش خودرو محاسبه می‌شود.

شایان ذکر است؛ مالکان ناوگان حمل و نقل درون شهری باید پس از دریافت حواله لاستیک با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل کارت ملی – کارت خودرو –پروانه فعالیت- حواله دریافتی از سامانه به نمایندگی های مجاز فروش لاستیک مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه