English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

مردم باید عملکرد دولت را در هفته دولت به عینه ببینند

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: مردم باید عملکرد دولت را در هفته دولت به عینه ببینند.

مردم باید عملکرد دولت را در هفته دولت به عینه ببینند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در جلسه شورای اداری خطاب به مسئولان شهرستان گفت: در هفته دولت مردم باید خدمات مسئوولان را ببینند

وی در توضیح تقویمی که برای نظم بخشی به برنامه های سازمانها سال گذشته  طراحی گرید، اظهار کرد: فرمانداری خمینی شهر با همکاری ارگانها تقویمی که هر اداره عملکرد خود را تا پایان سال مشخص نموده است برنامه ای تدوین نمود تا  مسئولان هر دستگاه هر هفته یک دستگاه مسئول در  مصلی نماز جمعه پاسخگوی مشکلات مردم باشندو این برنامه امسال نیز ادامه دارد و هر هفته در مصلی اجرا می شود.

وی سال گذشته  از ۵۰ دیدار چهره به چهره در مساجد شهرستان خبر داد و افزود: در طی این دیدارها معتمدین هر محله مشکلات منطقه مورد نظر را با مسئول مربوطه در میان می گذاشتند‌.

مسلم زاده افلام کرد: در هفته دولت ۴۳ پروژه نیمه تمام به بهره برداری رسید که هزینه ای بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان صرف شد در حوزه عمران و بهداشت و درمان نیز  پروژه های خوبی افتتاح شد.

فرماندار انقلابی شهرستان خمینی شهر با پیش رو بودن انتخابات تاکید کرد: مسئولان باید حضور حداکثری در انتخابات میان دوره ای مجلس داشته باشند.

در ادامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمود تبلیغ دین به شیوه سنتی همان اعتباری را دارد که نیم قرن پیش داشت، ادامه داد: هیاتهای مذهبی نقش بسیار مهمی در تبلیغ دین مبین اسلام را داراست.

حجت الاسلام والمسلمین محسن کوچکی نظارت سازمان تبلیغات اسلامی را در پنج حوزه دسته بندی کرد و آن  هیاتها را هیاتهای مذهبی، مبلغین ماه محرم و ماه مبارک رمضان ، مداحان ،  کانونهای فرهنگی تبلیغی و حوزه قرآنی برشمرد.

وی تصریح کرد: در حوزه مبلغین ۷۰۰ عضو خواهر وبرادر مبلغ مشغول فعالیت هستند که فقط ۵۰ نفر آنها در سیستم سازمان تبلیغات اسلامی ثبت نام کرده اند و با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دادند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از وجود هیاتهای بی نظیر خمینی شهرخبر داد وگفت:  از سال ۸۷ تا کنون ۲۷۵ هیات در سازمان ثبت نام شده  و ۸۹ هیات در سامانه کشوری طوبی ثبت نام شده اند.

وی از وجود ۲۵ کانون در شهرستان خبردادو اعلام کرد :تعداد ۱۴ کانون در سامانه طوبی ثبت نام شده اند.

حجت الاسلام کوچکی وظایف سازمانی سازمان تبلیغات اسلامی را اطلاعات داشتن در بحث کالای قاچاق و خرافات داخل خانواده ها برشمرد و اظهار کرد: بررسی این مشکلات و حل آنها از طریق مبلغین در حال پیگیری است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان کرد: سال گذشته از ۱۵۵ مداحی که در همایش مداحان شهرستان دعوت گردید ۶۵ مداح سطح بندی و سبک بندی شدند و همچنین سال گذشته  توسط اساتید مداحی کشور  حدود ۷۰۰ساعت آموزش مداحی در شهرستان اجرا گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه