English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

مسوولان تا سال ۱۴۰۴ افق شهرستان خمینی شهر را مشخص نمایند

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: با یک اقدام جهادی مسئوولان می توانند تا سال ۱۴۰۴ افق روشنی برای شهرستان ترسیم کنند.

مسوولان تا سال ۱۴۰۴ افق شهرستان خمینی شهر را مشخص نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، محمود مسلم زاده در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک تولد حضرت عیسی مسیح وتسلیت سانحه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران قرار داریم  وافتخار به گذشته وامید به آینده دوشعار اساسی ومهم است.

وی گفت:مصمم هستیم در خمینی شهربا همکاری  ۱۹ کارگروه ادارات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از طریق دستگاهها برای نسل جوان تعریف کنیم وجشن بگیریم.

مسلم زاده با بیان اینکه عصر، عصرِ ارتباطات است و دشمن ازهمان ابتدای پیروزی انقلاب قصد دشمنی با نظام از اهدافش است ودر این سالهای اخیر به سیاه نمایی نظام جمهوری اسلامی ایران در چشم جهان و ملت ایران پرداخته است افزود :  با جنگ نرم و استفاده از فضای مجازی دشمنی خود را اظهار کرده و امروز آحاد جامعه اسلامی  به در تمامی زمینه ها به خدمات  نیاز دارند.

وی تصریح کرد: مردمی که در تمامی عرصه ها حضور داشته اند همیشه همراه نظام و انقلاب خواهند بود وهمیشه همراه مسئولان بوده و هستند.

مسلم زاده خاطرنشان کرد: مردم انتظار زیادی از مسوولان جز خدمت و کار وجهادی عمل کردن را ندارند چرا برخی دستگاهها مردم را پشت درب اتاق نگه می دارند و پاسخگوی آنها نیستند ؟ این بسیار عمل مقبوحی است.

وی ادامه داد: مسئوولان اگر نمی توانند  خدمتی برسانند  لااقل همدل و همراه مردم  باشند، از دستگاه ها انتظار می رود اقدام جهادی داشته باشند وظیفه تمام مسئوولان شهرستان است  تا سال ۱۴۰۴ یک افقی برای شهرستان مشخص کنند.

فرماندار خمینی شهر با تاکید بر اینکه باید به  مردم آگاهی داد گفت: اگر بودجه ای به دستگاه و ارگانی اختصاص یافته است  آن را در سایت خود  قرار بدهید تا دلگرمی برای مردم به وجود آید واز اقدامات شما مطلع شوند،  افق های اقتصادی ، اجتماعی را ببینید یارانه ها و حامل های انرژی را مد نظر بگیرید.

مسلم زاده هشدار داد: کارگروه ها باید مطالبات  مردم از اولویتهای آنان باشد رویکرد و چشم انداز ترسیم شده هر چه زودتر عملیاتی شود همانگونه که از ابتدای سال از ارگانها  تقویم و برنامه ای  درخواست کردیم واز مسئولان ملاقاتهای مردمی و همراهی با اصحاب رسانه و حضور در نماز جمعه را خواستار شدیم باید تمامی این برنامه ها به  مردم اطلاع رسانی صورت پذیرد.

مسلم زاده با بیان اینکه میز خدمت در ادارات  باید فعالیت دقیق داشته باشد، افزود:  این دستور جزو ابلاغیه هایی است که در تکریم ارباب رجوع باید کار شود؛  فرماندار پیگیری مصوبات را از دستگاهها خواستار شده و انتظار می رود مکاتبات با فرمانداری قوی باشد وسلسله مراتب رعایت شود.

فرماندار خمینی شهر با تاکید بر اینکه  اعتقادم براین است که کار فقط جلسه نیست و جلسه باید موثر و راهگشای مشکلات شهرستان باشد هشدار داد: پذیرفته نیست دستگاهها در جلسات حضور نیابنداگر دستگاهی آمادگی حضور در جلسات را ندارد باید معاون خود را بفرستد یا به فرمانداری اطلاع بدهد.

مسلم زاده در پایان یادآور شد: اصل کار مسئوولان هر شهر و یا کشور خدمت رسانی به مردم است مردم غیر از انجام وظیفه از مسئوولان در خواست دیگری ندارند آنها خواهان انجتم شدن وبه ثمر رسیدن مطالبات خودشان هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه