English

سعید رسولی؛

۲۱۵ واگن در ۵ ماه به ناوگان ریلی اضافه شد

مدیر عامل راه آهن گفت: در هفته دولت علاوه بر بهره برداری از خطوط جدید ریلی، 59 کیلومتر خطوط آنتن و مراکز جدیدی از تاسیسات راه آهن بهره برداری می شود.

215 واگن در 5 ماه به ناوگان ریلی اضافه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت راه آهن صبح روز 3 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به طرح های که قرار است در هفته دولت بهره برداری شود، گفت: در هفته دولت خط دوم مسیر سیستان و اصفهان، یزگرد و نظرآباد، مسیر دوم شمسی، مرکز سی تی اس یزد، 59 کیلومتر خطوط آنتن بهره برداری می شود.

سعید رسولی با بیان اینکه 5 ماه امسال 215 ناوگان جدید به شبکه ریلی وارد شده است، افزود: این واگن ها در داخل تولید یا بازسازی شده اند.

او با تاکید بر اینکه مرکز پیشرفته سوخت رسانی در مشهد به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: در کار گروه مشترکی که با وزارت صنعت توانمندی داخلی را مورد ارزیابی قرار می دهیم و از واردات تجهیزاتی که امکان تولید داخل دارند خودداری می کنیم.

او با تاکید بر اینکه قرار است 974 واگن از محل درآمد ماده 18 تامین اعتبار شود، گفت: حدود 1000 میلیارد تومان آن قرار است از سوی بانک ها تامین شود که تاکنون قرارداد عاملیت با دو بانک ایران و ونزوئلا و صادرات امضا شده که شامل 540 میلیون تومان است و قرارداد عاملیت دو بانک دیگر در حال اجرا است که با انجام آن، تمام اعتبار بانکی پروژه تامین خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه 3900 واگن در سامانه ماده  12 ثبت شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تحریم باعث افزایش هزینه پروژه ها و تاخیر در اجرای آن...می شود، از این رو ما به دنبال تسهیل اجرای پروژه ها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه