English

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد مطرح کرد؛

تخریب ۶ پاتوق توزیع مواد مخدر در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از تشدید اجرای طرح مبارزه و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و تخریب 6 پاتوق توزیع مواد مخدر در بندرعباس خبر داد.

تخریب 6 پاتوق توزیع مواد مخدر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در اجرای طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان طرح پاکسازی را در تعدادی از محلات بندرعباس اجراء کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح 30 باب منزل و مغازه متعلق به توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر با هماهنگی و دستور مقام قضائی پلمپ و 6 پاتوق توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بندرعباس تخریب شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این راستا 10 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 7 هزار عدد انواع قرص های روان گردان و 10 کیلو گرم انواع مواد مخدر در بسته های کوچک و آماده توزیع کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و تآکید بر استمرار این طرح ها، از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110، اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی