English

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد مطرح کرد؛

توقیف ۵۱ خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در هفته گذشته، 51 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق، در استان، توسط ماموران پلیس، شناسایی و توقیف شده است.

توقیف 51 خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان، بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ها با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان، در هفته گذشته موفق شدند، 51 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران در مدت یاد شده، دو هزار و 348 هزار قلم انواع مواد خوراکی، 94 هزار لیتر سوخت، 842 هزار و 400 نخ انواع سیگار، 43 راس احشام قاچاق، دو هزار و 381 متر پارچه، یک هزار و 984 قطعه تجهیزات رایانه ای، یک دستگاه خودرو قاچاق، 297 عدد لوازم یکدی خودرو، مجموعا 57 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان،  ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در هفته گذشته را 95 میلیارد و 534 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 74 متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 93 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 4 پرونده بالای صد میلیون تومان، 13 فقره بین 100 تا 500 میلیون تومان و 76 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سرهنگ بهدانی فرد پدیده قاچاق را برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه