English

مدیرکل امور مالیاتی لرستان:

سیل زدگان لرستان از پرداخت بدهی مالیاتی معاف می شوند

مدیرکل امور مالیاتی لرستان، گفت: بدهی مالیاتی سیل زدگان لرستانی که 50 درصد اموالشان در سیل فروردین ماه خسارت دیده، بخشوده می شود.

سیل زدگان لرستان از پرداخت بدهی مالیاتی معاف می شوند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمدرضا محمدی، گفت: سیل زدگان لرستان از پرداخت بدهی مالیاتی معاف می شوند.

وی در تشریح این تصمیم، تصریح کرد: بدهی مالیاتی سیل زدگان لرستانی که 50 درصد اموالشان در سیل فروردین ماه خسارت دیده، بخشوده می شود.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان، افزود: این مهم به تصویب هیات وزیران رسیده و توسط معاونت مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده بنابراین حمایت از واحدهای تولیدی و اصناف خسارت دیده در سیل، از اولویت های اداره کل امور مالیاتی لرستان است.

محمدی اظهار داشت: همچنین سازمان امور مالیاتی کشور به منظور حمایت از مودیان مالیاتی آسیب دیده لرستانی، بخشنامه بخشودگی ۵۰ درصدی مالیات بر درآمد این مودیان را ابلاغ کرده است.

بدهی مالیاتی سال 97 سیل زدگان لرستان بخشوده می شود

مدیرکل امور مالیاتی لرستان، تاکید کرد: این بخشودگی که براساس مصوبه ۱۸ فروردین هیات وزیران درخصوص ماده ۱۶۵ قانون مالیات های مستقیم تصویب شده و مربوط به عملکرد تا پایان سال ۹۷ می باشد.

مودیان، 6 ماه فرصت دارند

محمدی گفت: برای این مهم نیز با نصب بنر و مکاتبه با فرمانداری ها و سازمان های مرتبط اقدام شده و مودیان مالیاتی برای استفاده از این بخشودگی ها و تسهیلات باید درخواست کتبی خود را تا 6 ماه پس از حادثه به اداره امور مالیاتی محل زندگی خود ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه