English

نوید احمدی:

مدارس نوساز در هرمزگان از زیرساخت های هوشمندسازی برخوردار هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: مدارس نوساز در هرمزگان، از پایه 6 ابتدایی، از زیر ساخت های هوشمند سازی برخوردار هستند.

مدارس نوساز در هرمزگان از زیرساخت های هوشمندسازی برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی و تبریک روز خبرنگار، در خصوص مدارس نوساز در هرمزگان، بیان کرد: هرمزگان مهر امسال را  با 73 فضای آموزشی جدید، شروع خواهد کرد.

وی گفت: این 73 مدرسه با 274 کلاس درس در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه ها در 3 شهرستان در حال ساخت است، اضافه کرد: بیشترین تعداد پروژه ساخت مدارس در سه شهرستان بندرعباس با 18 مدرسه، میناب 11 مدرسه و بستک با 10 مدرسه، بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان به چالش های موجود در حوزه فضای آموزشی در این استان اشاره کرد و گفت: بیش از 650 مدرسه غیر استاندارد در استان وجود دارد که از این تعداد  220 مدرسه تخریب شده است و مابقی به مرمت و بهسازی نیاز دارند.

احمدی ضمن بیان این که هرمزگان امسال برای اولین بار میزبان همایش مدرسه سبز خواهد بود، خاطرنشان کرد: اردوگاه دانش آموزی با مساحت بیش از 3 هکتار، در جزیره هرمز در حال ساخت است.

وی درخصوص هوشمندسازی مدارس استان هرمزگان، اضافه کرد: مدارس نوساز، از پایه 6 ابتدایی از زیر ساخت هوشمند سازی برخوردار هستند و اقداماتی نیز در جهت هوشمندسازی مدارس قدیمی صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان به انعقاد تفاهم نامه بین وزیر آموزش و پرورش و استاندار هرمزگان اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های هرمزگان 100 مدرسه احداث می شود که ساخت این تعداد مدرسه در تعهد نوسازی مدارس کشوراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی