English

مهران جلائی:

خبرنگاران باید گام دوم انقلاب را به دغدغه اصلی مسئولین تبدیل کنند

مدیرکل صدا و سیمای هرمزگان گفت: خبرنگاران باید گام دوم انقلاب، که فرموده رهبری است را به دغدغه اصلی مسئولین تبدیل کنند.

خبرنگاران باید گام دوم انقلاب را به دغدغه اصلی مسئولین تبدیل کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهران جلائی مدیر کل صدا و سیما هرمزگان، در نشست تعاملی سپاه امام سجاد (ع) بندرعباس با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، اذعان داشت: در دنیای امروز هر روز، روز خبرنگار است و دنیا، دنیای رسانه و جنگ، جنگ رسانه است و خبرنگاران سربازان این جنگ نرم هستند.

جلائی با اشاره به اینکه خبر باید جذابیت داشته باشد، گفت: علاوه بر نکاتی مثل سرعت، صحت و دقت که ارزش خبری ما را تضمین می کنند، باید به دانش خبری و هنر خبری توجه ویژه داشت.

مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان افزود: رسانه های الکترونیکی و اینترنتی در دنیای امروز پیشرفت زیادی داشته است و ما باید با سیل خبرهای بدون صحت مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و باید در جهت تزریق امید به مردم و جامعه تلاش کنند، بیان کرد: رسانه باید امیدواری را در سطح جامعه و کشور گسترش دهد و دست آورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را منتشر کند.

وی خاطر نشان کرد: باید رسانه های دشمن را  دائم رصد کنیم و برای با مقابله با آن ها نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا در این جنگ رسانه ای پیروز و سر بلند از میدان خارج شویم.

مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان، با بیان این که یکی از تعاریف اصلی رسانه، ارتباط بین مردم و مسئولین است، تشریح کرد: توجه به شعار امسال (رونق تولید) و تبدیل آن به دغدغه کشور از وظایف خیلی مهم اصحاب رسانه است.

مهران جلائی نقشم مهم اصحاب رسانه در مبارزه با تبلغ و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را متذکر شد و تصریح کرد: خبرنگاران باید گام دوم انقلاب، که فرموده رهبری است را به دغدغه اصلی مسئولین تبدیل کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه