English

با کمک خیرین سلامت؛

تمامی اعمال جراحی چشم در بیمارستان شهید محمدی انجام می شود

با تجهیز اتاق عمل چشم بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به دستگاه کانسلیشن همراه با اندو لیزر به کمک خیرین سلامت هرمزگان انجام تمامی اعمال جراحی چشم در این بیمارستان امکان پذیر شد.

تمامی اعمال جراحی چشم در بیمارستان شهید محمدی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دکتر محمدرضا سعیدی فر، فوق تخصص قرنیه و  عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: با اضافه شدن این دستگاه به سیستم بهداشت و درمان دولتی ضمن افزایش کیفیت و کمیت خدمات چشم‌پزشکی از خروج  بیماران به سایر مراکز و خارج از استان جهت درمان بسیار کاسته خواهد شد.

رئیس بخش چشم‌ پزشکی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه این دستگاه با همکاری خیرین سلامت تأمین شد، افزود: با تجهیز اتاق عمل چشم به دستگاه کانسیلکشن علاوه بر درمان بیماری‌های شبکیه و زجاجیه،  درمان آب‌مروارید پیشرفته و آب‌سیاه نیز در بیمارستان شهید محمدی انجام خواهد شد.

دکتر علی آقا علیشیری، فوق تخصص جراحی شبکیه و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه وجود این دستگاه در درمان خونریزی‌های شبکیه به‌ویژه در بیماران دیابتی بسیار کاربردی و از نیازهای اساسی سیستم دولتی در استان هرمزگان بود، گفت: با راه‌اندازی این دستگاه، انجام اعمال لیزر درمانی و ویترکتومی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید محمدی محقق شد.

همچنین رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) در این خصوص، گفت:  این دستگاه با همکاری خیرین سلامت سید هاشم کاملی و محمد قیاس و پیگیری شیخ محمدعلی امینی خریداری و به مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) اهداشده است.

دکتر مهدی حسنی آزاد ضمن تقدیر از عمل خیر و خداپسندانه آن‌ها در خصوص تجهیز اتاق عمل چشم پزشکی بیمارستان شهید محمدی؛ تصریح کرد: با راه‌اندازی انجمن خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی امیدواریم  که سایر خیرین استان نیز در حوزه سلامت و  در راستای  تأمین تجهیزات موردنیاز حضور یافته و همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه