English

عباس ابراهیمی خبر داد؛

نجات جان جوان ۳۷ ساله‌ی جاسکی

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: جوان 37 ساله ای که در کارخانه یخ سازی دچار قطعی دست از ناحیه آرنج شده بود به وسیله‌ی بالگرد به مرکز استان انتقال داده شد.

نجات جان جوان 37 ساله‌ی جاسکی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس ابراهیمی از نجات جوان 37 ساله جاسکی که در حادثه کارخانه یخ سازی شهرستان جاسک توسط دستگاه یخ خوردکن دچار قطع دست از ناحیه آرنج قطع شده بود خبرداد.

وی در تشریح این خبر گفت: این جوان 37 ساله در کارخانه یخ سازی توسط دستگاه یخ خورد کن دچار قطعی دست از ناحیه آرنج شده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک با بیان اینکه  شخص مصدوم در ساعت 15:30 و با ماشین شخصی به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهرستان جاسک مراجعه می کند، گفت: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی و بنا به تصمیم پزشکان مبنی بر انتقال بیمار به مراکز فوق تخصصی بلافاصله یک فروند بالگرد از منطقه دوم نیروی دریایی راهبردی ارتش ولایت جاسک در خواست و سریعا مصدوم توسط بالگرد به مرکز استان انتقال یافت.

ابراهیمی با اشاره به شرایط نامساعد جوی و همکاری لازم از طرف نیروی دریایی جاسک جهت پرواز فروند بالگرد و اعزام به موقع جوان مصدوم از امیر دریادار عباسی فرمانده منطقه دوم نیروی راهبردی ارتش ولایت شهرستان جاسک تشکر کرد.

به گزارش موج، جوان 37 ساله جاسکی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت درمان قرارگرفت و حال عمومی وی خوب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه