English

مهران اوچی‌اردبیلی:

۲۳ طرح آموزشی در ادارات اردبیل اجرا می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از اجرای 23 طرح آموزشی در ادارات اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری آزمون استخدامی کشور توسط جهاد دانشگاهی یک امر اساسی و قابل توجه است.

 23 طرح آموزشی در ادارات اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: جهاد دانشگاهی اردبیل 64 طرح مطالعاتی را به مرحله اجرا درآورده است که اهمیت به محورهای مهارتی در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است.

وی با اشاره به لزوم مهارت‌افزایی و تخصص‌محوری در استان اردبیل نیز گفت: راه‌اندازی مراکز آموزشی جزو برنامه‌های اساسی امسال است که در این زمینه درصدد هستیم با اجرای طرح‌های آموزشی و برگزاری کارگاه‌های متعدد کمبودها را برطرف کرده و در راستای تامین زیرساخت‌های لازم برای استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از اجرای 23 طرح آموزشی در ادارات اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری آزمون استخدامی کشور توسط جهاد دانشگاهی یک امر اساسی و قابل توجه بود که امسال نیز برای دومین بار در 18 مرداد ماه دومین آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

اوچی‌اردبیلی تصریح کرد: اهمیت به حوزه‌های پژوهشی و  فناورانه با هدف توسعه فناوری و تکنولوژی مطابق با متدهای روز برای ما یک مسئله مهم و حائز اهمیت است که هم‌اکنون 16 واحد فناور مستقر شده و 34 ایده فناورانه مشغول به فعالیت هستند و 26 مورد رویداد کارآفرینی نیز توسط جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کاربردی در استان نیز بیان کرد: در زمینه تولید گیاهان دارویی در سطح استان اقدامات قابل توجهی انجام یافته است و راه‌اندازی آزمایشگاه نیز از جمله این موارد است و اختراعاتی ثبت شده و مقاله‌هایی نیز در ژورنال‌های علمی به ثبت رسیده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: در امر توسعه مرکز ناباروری قفقاز نیز اقدامات مناسبی انجام یافته است و خوشبختانه خروجی‌های مناسبی را در این زمینه به دست آورده‌ایم و در راستای ساماندهی اتباع آذری نیز موفقیت‌های ابل قبولی را کسب کرده‌ایم که در دو فاز در حال عملیاتی شدن است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه