English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

واریز یک هزار میلیارد ریال به حساب گندم کاران کردستانی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: با توجه به سیاستهای دولت در خصوص خرید تضمینی گندم کشاورزان، یک هزار میلیارد ریال دیگر به حساب گندم کاران کردستانی واریز شد.

واریز یک هزار میلیارد ریال به حساب گندم کاران کردستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، خالد جعفری ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: از 13 تیر ماه کار خرید تضمینی گندم در سطح استان آغاز شده و براساس برنامه ریزی سراسری صورت گرفته حدود 10 روز پس از تحویل گندم به مراکز، کل بهای گندم به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 285  هزار و 40 تن از محصول گندم بهره برداران این استان به ارزش چهار هزار و 928 میلیارد ریال خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: یک هزار و 757 میلیارد ریال از بهای گندم مازاد خریداری شده تاکنون به حساب گندم کاران کردستانی واریز شده که یک هزار میلیارد ریال آن در روز گذشته تامین و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمام 51 هزار و 135 محموله گندم خریداری شده از این استان در سامانه بانک ثبت شده است، اضافه کرد: میزان پرداختی تسویه حساب کامل یک هزار و 650 محموله خریداری شده، است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: میانگین قیمت بهای خرید هر یک کیلوگرم گندم در استان 17 هزار و 200 ریال بود که این نشان از کیفیت و مرغوبیت گندم استان کردستان دارد.

جعفری گفت: در سال جاری 100 درصد بهای گندم در یک مرحله به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.

امسال در بیش از 93 مرکز محصول مازاد بر نیاز گندمکاران این استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود که 73 مورد از این مراکز را سازمان تعاون روستایی کردستان تجهیز و راه اندازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه