English

مدیرکل بیمه سلامت کردستان اعلام کرد:

پرداخت ۲۱۵ میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان از پرداخت بالغ بر 215 میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این بیمه خبر داد.

پرداخت 215 میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی

 انور اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ضمن بیان این مطلب ، اظهار داشت: این دومین مرحله پرداخت درامسال است که به مراکز طرف قرارداد پرداخت شده است وامیدوارم در سال 98 با پیگیری‌ها و تخصیص اعتبارات لازم شاهد تداوم روند پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد باشیم.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان افزود: با توجه به رویکرد سازمان مبنی بر اولویت قراردادن پرداخت بدهی‌ها به مراکز و موسسات طرف قرارداد و تلاش‌ها و پیگیری‌های موثر مدیرعامل سازمان موفق به جذب اعتبار و پرداخت بالغ بر 215 میلیارد ریال به موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان شدیم.

 اسماعیلی ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و تمام موسسات درمانی طرف قرارداد به خاطر ارائه مستمر خدمات به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت گفت: مطالبات خرداد ماه داروخانه‌های سراسر استان پرداخت شد و تمام مابقی مطالبات فروردین ماه و 70درصد مطالبات اردیبهشت ماه 98 مراکز و بیمارستان‌های دولتی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی کردستان بصورت قطعی تسویه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تمام مطالبات فروردین 98 بیمارستان‌ها و مراکز دولتی وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر استان بصورت قطعی پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت کردستان در ادامه با اشاره به طرح نسخه نویسی الکترونیکی در تمامی شهرستان افزود: مطالبات  پزشکانی که بیماران خود را ویزیت و برایشان نسخه الکترونیکی صادر کنند و از دفترچه بیمه جهت تجویز خدمات استفاده نکنند در پایان هر ماه پرداخت می‌شود که در همین راستا مطالبات موسسات درمانی که نسخه نویسی الکترونیک داشته اند تا پایان خرداد ماه تسویه شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری پزشکان تاپایان سال بطور کلی دفترچه کاغذی حذف و نسخه الکترونیکی جایگزین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه