English

مدیر کل بیمه سلامت کردستان خبر داد:

پرداخت بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کردستان بابت مطالبات سال۹۶

مدیر کل بیمه سلامت کردستان گفت: در بهمن ماه تاکنون بیش از 101 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کردستان بابت مطالبات سال 1396 پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 101 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کردستان بابت مطالبات سال96

انور اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری موج کردستان گفت :  براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران سه قوا و موافقت  مقام معظم رهبری  در خصوص اختصاص معادل ریالی 500 میلیون یورو از حساب صندوق توسعه ملی به منظور پرداخت بدهی سازمان بیمه سلامت ایران به مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد مبلغ 101 میلیارد تومان از بدهی های اداره کل بیمه سلامت کردستان به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و اصل بدهی سال 96 تسویه گردید.

وی تصریح کرد: در راستای رسالت اصلی سازمان بیمه سلامت ایران که حمایت و حفاظت مالی از بیمه شدگان است این اداره کل بطور میانگین روزانه قریب یک میلیارد تومان بابت اسناد پزشکی بیمه شدگان تحت پوشش کردستان به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت مینماید.

مدیر کل بیمه سلامت کردستان افزود: در راستای رضایتمندی بیمه شدگان ‌و موسسات درمانی طرف قرارداد  ماهانه حدود 30 میلیارد تومان به موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت می شود به طوری که مطالبات موسسات درمانی در سال 97 به روز شده است.

 اسماعیلی بیان کرد: بیش از یک هزارو 500 نفر از بیماران خاص در این استان تحت پوشش بیمه سلامت استان قراردارند و از خدمات درمانی رایگان بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این اداره کل در بحث خدمت رسانی به بیمه شدگان با بیش از 98 درصد مراکز تشخیصی درمانی سطح استان قرارداد همکاری منعقد کرده است، افزود: همچنین این اداره کل با بیش از 32 دفتر پیشخوان دولت قرار داد همکاری منعقد نموده تا امورات بیمه شدگان اعم از صدور اولیه تعویض،تمدید و غیره سریع تر  انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه