English

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مطرح کرد:

محور قرار دادن مردم و تکیه نکردن به نهاد های دولتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در نشست با مدیر حوزه هنری استان بر محور قرار دادن مردم و تکیه نکردن بیش از حد به نهاد های دولتی، تاکید کرد.

محور قرار دادن مردم و تکیه نکردن به نهاد های دولتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در نشست با مدیر حوزه هنری استان همدان با تاکید بر محور قرار دادن مردم در امور و متکی نبودن بیش از حد به نهادهای دولتی تصریح کرد: حضور طلبه های جوان و فعال در استان و رویکرد مردمی آنان در نقاط دور و نزدیک استان، گامی مهم در مردمی شدن امور در همدان است.

 

محور قرار دادن مردم 

وی با اشاره به محور قرار دادن مردم، افزود: حضور طلبه های جوان و فعال در مساجد مناطق محروم و مشارکت گرفتن از افراد بومی، در حل مشکلات مردم و ایجاد نشاط اجتماعی قابل تامل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به محور قرار دادن مردم وبیان اینکه یکی از اهداف برگزاری کنگره آیت الله تالهی را ثبت و ضبط خاطرات بزرگان تاریخ و ذخایر ارزشمند موجود در وجود آنان است، تصریح کرد: باید خاطرات و تجارب گرانبهای بزرگان همدان به شیوه ای مطلوب گردآوری و ثبت شود و همچنین به پاس مجاهدت های آیت الله موسوی همدانی مراسم گرامیداشتی در شان مقام ایشان برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه