English

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مطرح کرد:

جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ایجاد معرفت نسبت به ائمه معصومین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اهمیت جشنواره کتابخوانی رضوی و برگزاری این جشنواره در راستای ایجاد معرفت نسبت به ائمه معصومین، سخن گفت.

جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ایجاد معرفت نسبت به ائمه معصومین

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: برای بیان نقش و اهمیتی که امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در شکل گیری پایگاه‌های شیعی و هدایت شیعیان در ایران دارند، برگزاری چنین برنامه‌هایی بسیار حائز اهمیت است.

نقش جشنواره کتابخوانی رضوی در شناخت هر  چه بیشتر ائمه

وی افزود: یکی از فعالیت‌های بسیار خوب و اثر گذار که برای تبیین سیره معرفتی، سیاسی و حکومتی وجود مقدس و نورانی آقا ثامن الحجج (ع) و بی بی فاطمه معصومه (س) اتفاق افتاده جشنواره کتابخوانی رضوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی و برنامه‌هایی از این دست جنبشی در فضاهای عمومی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد می‌کند تا مردم عمیق‌تر و دقیق‌تر با سیره این بزرگواران آشنا شوند و نقش و جایگاه امام بزرگوار را در پیدایش مکتب تشیع و استمرار جریان امامت در ایران پیدا کنند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه باید همه اقشار مردم در این جشنواره به نحو احسن و فعال شرکت کنند، ادامه داد: شرکت در این نوع برنامه‌ها هم اجر معنوی به دنبال دارد و هم جوایز مادی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی به منزله دمیدن روح معرفتی در فضای جامعه است، خاطرنشان کرد: هر چقدر این نوع جنبش‌ها پویاتر باشد و مردم ضمن شرکت در آن دیگران را نیز برای حضور تشویق کنند، متولیان امر انگیزه بیشتری یافته و این نوع برنامه‌ها را تکرار می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه