English

مهرداد نادری فر مطرح کرد:

بخش خانواده،؛ طرح ابتکاری جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان طرح ابتکاری بخش خانواده در جشنواره کتابخوانی رضوی را نقطه قوت این جشنواره عنوان کرد.

بخش خانواده،؛ طرح ابتکاری جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهرداد نادری فر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان ضمن اشاره به بخش خانواده به عنوان نقطه قوتی برای جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: بخش خانوادگی جشنواره رضوی طرح ابتکاری و دارای اهمیت فراوان است.

وی از جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان اقدام فرهنگی ملی یاد کرد و افزود: این رویداد در سالهای قبل در همدان بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و امیدواریم امسال هم اینگونه باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه نخستین سال برگزاری این جشنواره توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پنج هزار نفر در استان همدان شرکت کردند گفت: در دومین سال ۱۴ هزار نفر و سال گذشته حدود ۴۶ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز در این دیدار اظهار داشت: امسال نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و معارف دینی برگزار می شود.

عاطفه زارعی ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک ۴تا ۱۲ سال»، «نوجوان ۱۳ تا ۱۷ سال» و «جوان و بزرگسال ۱۸ سال به بالا» معرفی شده است.

وی اضافه کرد: فایل‌های الکترونیکی کتاب در دسترس همگان به صورت رایگان قرار دارد و علاقه مندان برای دریافت فایل کتاب‌ها می‌توانند به آدرسwww.razavi.iranpl.ir مراجعه و یا برای دریافت امانی کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

زارعی گفت: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، شرکت کنندگان تا ۲۸ خرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان ضمن اشاره به بخش خانواده به عنوان نقطه قوتی برای جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: بخش خانوادگی جشنواره رضوی طرح ابتکاری و دارای اهمیت فراوان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه