English

مسعود هندیان:

بیشتر اتحادیه‌های هرمزگان غیرفعال هستند

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: 11 اتحادیه در استان هرمزگان وجود دارد که تعداد بیشتر این اتحادیه‌ها غیر‌فعال هستند.

بیشتر اتحادیه‌های هرمزگان غیرفعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود هندیان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان باتوجه به مزیت هایی چون یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر ساحل و صنایع بزرگ، مشکلی برای سرمایه گذاری ندارد.

هندیان با اشاره به اینکه هرمزگان استانی چندمنظوره است، اضافه کرد: در سال 97 حدود 466 پروژه افتتاح کردیم که حدود 12 هزار شغل ایجاد شده است و سالیانه حدود 34 هزار شغال ایجاد می‌شود.

هندیان عنوان کرد: در حال حاضر حدود هزار پروژه در استان در حال اجراست و شرایط استان با توجه به شرایط اقتصادی کشور عالی است و در امر اشتغال مشکلی نداریم و صادرات و تولید ما در حال رشد است.

وی افزود: در سال ۹۸صادرات و سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کرد و میزان اشتغال زایی تا پایان سال افزایش خواهد داشت و از لحاظ اشتغال مشکلی نداریم.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان تصریح کرد: 11 اتحادیه در استان هرمزگان وجود دارد که تعداد بیشتر این اتحادیه‌ها به صورت غیرفعال در آمده اند، ما به دنبال این هستیم که مشکلات تولیدکننده‌ها را رفع می‌کنیم تا دغدغه بازاریابی را نداشته باشند و در این مسیر یاری دهنده باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی