English

هرمزگان باید از احداث آب‌شیرین‌کن در دریاى عمان ذى‌نفع باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: تنها زمانی می‌توان برای آب از هرمزگان اقدام کرد که، مردم استان از پروژه آب شیرین‌کن ذی‌نفع باشند.

هرمزگان باید از احداث آب‌شیرین‌کن در دریاى عمان ذى‌نفع باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، بر حفاظت از محیط زیست و اکوسیستم خلیج فارس تاکید کرد و گفت: برای احداث آب‌شیرین‌کن باید سرمایه‌گذار در محدودی دریای عمان اقدام کند.

مدرس اظهار داشت: به منظور کاهش تاثیرات زیست‌محیطی در خلیج فارس، آب‌شیرین‌کن در دریای عمان و محدودی جاسک-سیریک احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت تامین آب منطقه جاسک و سیریک توسط آب شیرین‌کن، بیان کرد: سرمایه‌گذار برای احداث آب شیرین‌کن باید یکی از شروط استان که تامین آب شرب، کشاورزی و صنایع مناطق است را تقبل کند.

مدرس تاکید کرد: تنها زمانی می‌توان برای آب از هرمزگان اقدام کرد که، مردم استان از پروژه آب شیرین‌کن ذی نفع باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مهم‌ترین نکته برای احداث آب‌شیرین‌کن در هرمزگان، تامین آب مورد نیاز استان در سه بخش شرب، کشاورزی و صنایع است.

وی تاکید کرد: هر سرمایه‌گذاری که اقدام به احداث آب‌شیرین‌کن کند، باید شروط استان برای تامین آب مورد نیاز مردم را پذیرا باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه