English

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

تفسیر واقعی قوانین در حل مشکلات اقتصادی کمک کند

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مدیران دولتی تفسیر از قانون و مقررات را به نفع تولید تفسیر کنند تا شاهد رونق تولید و تجارت در اقتصاد کشور باشیم.

تفسیر واقعی قوانین در حل مشکلات اقتصادی کمک کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهرام سبحانی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان بیان کرد: با قوانین و مقرراتی که در شرایط معمولی نوشته شده  نمی توان وضعیت کنونی را مدیریت کرد و تفسیر واقعی از قوانین می تواند به دولت و بخش خصوصی در  حل مشکلات اقتصادی کمک کند.

وی افزود: شرایط کنونی اقتصاد کشور شرایط کاملا جنگی است و بخش دولتی و خصوصی باید آرایش جنگی بگیرند تا بتوان از این وضعیت عبور کنیم .

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد:هزینه واحدهای تولیدی در اثر نوسانات ارزی چهار برابر شده است و  بانک ها و سازمان های دولتی بایستی تامین مالی این واحدها  را مورد توجه قرار دهند.

سبحانی خواستار تفویض اختیارات وزارت صنعت،معدن و تجارت به سازمان های استانی شد و گفت:مدیرکل سازمان نماینده وزیر در استان است و باید از اختیارات لازم برای تهسیل در امور برخوردار باشد.

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان اسرافیل احمدیه مدیر پیشین سازمان صمت را مدیری صادق و پاسخ گو  توصیف کرد و گفت: از مدیر جدید این سازمان خواستار جسارت و سرعت عمل  در تصمیم گیری و  تسهیل امور فعالان اقتصادی  هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ایرج موفق به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان معرفی شد؛ اسرافیل احمدیه از سال ۹۲ تاکنون به مدت ۶ سال این سمت را بر عهده داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه