English

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

ارتباط با شرکت های کوچک خارجی بهترین راهکار مشکلات اقتصادی است

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بهترین راهکار در شرایط حاضر برقراری ارتباط با شرکت های کوچک و متوسط خارجی است.

ارتباط با شرکت های کوچک خارجی بهترین راهکار مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، مصطفی رناسی بیان داشت: باید روابط اقتصادی و سیاسی خود با کشورهای همسایه را افزایش دهیم زیرا همین کشورها می توانند اقتصاد ما را رونق دهند.

وی ادامه داد: شناورسازی ارز خواسته فعالان اقتصادی است،تمام دولت ها در مسئله ارز اشتباه کردند، نرخ واقعی ارز را باید بازار تعیین کند نه دولت.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست گفت: پس از اجرا شدن سند برجام، هیات های خارجی مختلفی به ایران و استان اصفهان آمدند و ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری فراهم شد اما نتوانستیم بخوبی از این فرصت ها استفاده کنیم.

سید رسول رنجبران اظهار داشت: ما دیگران را به اشتباه، عامل مشکلات اقتصادی موجود می دانیم در حالی که این مشکلات از ناکارآمدی داخلی خودمان شکل گرفته است.

نشست+خبری+نمایندگان+اتاق+بازرگانی+صنایع،+معادن+و+کشاورزی+اصفهان+ (1)

وی افزود: باید دامنه عرضه و تقاضا را مدیریت کنیم در صورتیکه مدیران ما از کلمه قاچاق استفاده می کنند، معتقدم که قاچاق فقط مواد مخدر است.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز بیان کرد: دو نرخی بودن ارز در کشور کمک به کشور نیست و موجب  ایجاد رانت و فساد در جامعه می شود.

قاسم علی جباری گفت: بسته ارزی جدید کمک چندانی به محرومان و دارو نمی کند زیرا با 2 نرخی شدن ارز، دوباره فضا برای رانت و اختلاس ایجاد می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه