English

سردار کامرانی صالح خبر داد:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از 100 کیلو تریاک، خبر داد.

کشف بیش از 100 کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کشف بیش از 100 کیلو تریاک، اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، مشخص شد یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر اقدام به تهیه یک محموله سنگین مواد مخدر کرده که به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، خودرو سواری آنها در ورودی مهر شهر کرج شناسایی و متوقف شد.

 

کشف بیش از 100 کیلو تریاک

کامرانی صالح با اشاره به کشف بیش از 100 کیلو تریاک، بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، ۱۰۰ کیلو گرم تریاک کشف، ۴ متهم دستگیر و ۲خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در عملیات دوم و در پی تلاش های اطلاعاتی، باند قاچاقچیان مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان ملایر می کردند شناسایی شد.

وی با اشاره به کشف بیش از 100 کیلو تریاک، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ملایر در یک اقدام عملیاتی خودروی سواری آنها در ورودی شهرستان ملایر شناسایی و در بازرسی از آن، ۸ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه