English

دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با خانواده روحانی شهید مصطفی قاسمی

دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با خانواده روحانی شهید مصطفی قاسمی صورت گرفت.

دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با خانواده روحانی شهید مصطفی قاسمی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار کامرانی صالح،  فرمانده انتظامی استان همدان  به همراه تعدادی از مسئولان انتظامی استان با حضور در منزل شهید مصطفی قاسمی با خانواده وی دیدار و از آن ها دلجویی کرد.

 

 

دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با خانواده روحانی شهید مصطفی قاسمی

سردار کامرانی صالح در این دیدار با عرض تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار گفت: خون پاک این شهید ومظلومیت وی باعث شد که قاتلش در کمتر از 20 ساعت به سزای عمل خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات عملیات پلیس استان در نحوه شناسایی و به هلاکت رساندن این شرور جانی افزود: از برکات خون این شهید این بود که جامعه از لوث وجود یک مجرم و شرور جانی پاک شود چرا که مشخص نمی شد این فرد در آینده چه جرائمی را مرتکب شود.

سردار کامرانی صالح امنیت و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان را ثمره خون شهدا دانست و افزود: درخت تنومند انقلاب به برکت خون شهدا روز به روز تنومند تر خواهد شد و دشمنان بدانند که شهادت و از خود گذشتگی جزئی از فرهنگ مردان و جوانان این مرز بوم است.

این مقام مسئول بیان داشت : امروز به حمدالله به برکت خون شهدا کشور ایران در بین کشورهای منطقه از امنیت سیاسی اجتماعی و اخلاقی بالایی برخوردار است و نیروهای انتظامی و امنیتی با تلاش شبانه روزی خود در راستای حفاظت از این امنیت در تلاش هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با یادآوری مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس استان در راستای حفاظت از امنیت شهروندان بیان داشت: پلیس اجازه نخواهد داد که اینگونه افراد با گردن کشی و اوباشگری امنیت شهروندان را خدشه دار کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 خانواده روحانی شهید مصطفی قاسمی نیز اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس استان در شناسایی و به هلاکت رساندن شرور جانی را تسکینی بر آلام خود دانستند و از زحمات کارکنان پلیس در استان تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است: در این دیدار به رسم یاد بود لوح تقدیری توسط سردار کامرانی صالح به همسر شهید قاسمی مظلوم اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه