English

سردار کامرانی صالح خبر داد:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک میلیارد و 150 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با موج ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق میلیاردی در ملایر، افزود: در راستای مبارزه جدی با ورود انواع کالای قاچاق به شهرستان ملایر ، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به  4 دستگاه خودرو مشکوک شدند که با هماهنگی های  قضائی به عمل آمده هر 4 دستگاه خودرو را توقیف کردند .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: در همین ارتباط از خودروی وانت اول مقدار 2 هزارکیلوگرم زغال فاقد مجوز قانونی و قاچاق به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال ، از خودروی سواری دوم تعداد 4دستگاه کولر گازی وپنل مربوطه و از خودروی سواری سوم تعداد 3 دستگاه کولر گازی وپنل مربوطه و از خودروی سواری چهارم نیز تعداد تعداد 3 دستگاه کولر گازی کشف کردند.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: جمعا تعداد 10 دستگاه کولر گازی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و با تشکیل پرونده هر چهار متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در ملایر، افزود: برخورد قاطعانه  با کالای قاچاق اولویت محوری پلیس در ماموریت های محوله در سال جاری به منظور حمایت همه جانبه از اقتصاد بومی و ملی است 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه