English

شهردار اصفهان:

اگر تالاب گاوخونی به زودی آبگیری نشود تمام کشور را به خطر می اندازد

شهردار اصفهان گفت: اگر تالاب گاوخونی با این سطح وسیع به زودی آبگیری نشود اعلام خطر می کنم که می تواند تمام کشور را به خطر بیندازد.

اگر تالاب گاوخونی به زودی آبگیری نشود تمام کشور را به خطر می اندازد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها در روستای هفتشویه بیان کرد: اگر تالاب گاوخونی با این سطح وسیع به زودی آبگیری نشود اعلام خطر می کنم که می تواند تمام کشور را به خطر بیندازد. ریزگردهای سمی در مسیر جهت وزش باد نه تنها اصفهان، دلیجان و قم که پایتخت ایران را به خطر می اندازد و اگر مسئولی احساس مسئولیت می کند باید به مسئله آب اصفهان به عنوان مسئله اول کشور بیندیشد.

وی با اشاره به اینکه آب زاینده رود، اولویت اول ماست و آب نه برای اصفهان و نه برای کشاورزی بلکه برای تالاب گاوخونی و نجات همه مردم ایران ضروری است، تصریح کرد: اگر آب به تالاب گاوخونی برسد آب برای کشاورزی شرق هم فراهم می شود و به قول حقوقدانان این موضوع یک تحصیل حاصل است.

نوروزی افزود: در این زمینه ما در حد وسع خود هرکاری که لازم بوده انجام داده ایم و تلاش خود را ادامه خواهیم داد تا شاهد جاری بودن زاینده رود از ابتدا تا انتها باشیم.

شهردار اصفهان گفت: ما اجازه ندادیم آب زاینده رود فقط در محدوده 12 کیلومتری شهر اصفهان، چرخش داشته باشد چراکه این کار اشتباهی است، آب باید از صفر تا 420 کیلومتری این مسیر حرکت کند و این خواست همه کشاورزان است. 

تالاب گاو خونی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی