English

شهردار اصفهان:

زاینده رود مصداق حق بشری است

شهردار اصفهان زاینده رود را مصداق حق بشری معرفی و تأکید کرد: اگر برای احیای این رودخانه چاره اندیشی نشود، اصفهان که نگین برازنده ایران و بیانگر تاریخ ملتی بزرگ است بیش از این به خطر خواهد افتاد.

زاینده رود مصداق حق بشری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در "همایش اصفهان بی زباله" زاینده رود را مصداق حق بشری دانست و اظهار داشت: این رودخانه دستخوش تهدیداتی شده و محیط زیست را به مخاطره انداخته است؛ اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود، ریزدانه‌ها، تهدیدات ناشی از تالاب گاو خونی و فرونشست زمین می‌تواند اصفهان که نگین برازنده ایران و بیانگر تاریخ ملتی بزرگ است را به خطر بیندازد.

شهردار اصفهان

وی افزود: محیط زیست، از محوری‌ترین مباحث مجامع بین‌المللی محسوب می شود و بدون شک کسانی که به موضوع محیط زیست می پردازند از مدافعان حقوق بشر هستند، به طوری که می توان گفت حقوق بشر بدون توجه به محیط زیست سالم رعایت نخواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به این که روزانه در شهر اصفهان هزار تن زباله تر تولید و طی فرایندی تفکیک و به کود آلی تبدیل می شود، اذعان داشت: همه باید با احساس مسوولیت از این حجم زباله ها گذر کرده و به صورت هماهنگ آن را از مبدا تفکیک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه