English

شهردار اصفهان:

هدر دادن آب در شرایط فعلی، تخلف نیست بلکه خیانت است

شهردار اصفهان گفت: در شرایط فعلی ،هدر دادن آب در زمان خشکسالی، تخلف نیست بلکه خیانت است.

هدر دادن آب در شرایط فعلی، تخلف نیست بلکه خیانت است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی  در  جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران شهری، استانی و تنی چند از اعضای شورای شهر برگزار شد،گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه تامین آب در استان و شهر اصفهان وجود دارد، اعضای شورای شهر تأکید ویژه ای بر تشکیل ستادی به منظور پیگیری این موضوع داشتند.

وی با بیان اینکه پیگیری معضل آب از سرچشمه حوضه آبریز زاینده رود و موضوع تونل سوم کوهرنگ باید در سطح استانی پیگیری شود، اظهار داشت: مدیریت شهری نیز قصد دارد با تشکیل ستاد آب و هم اندیشی، نحوه مدیریت مصرف آب در اصفهان را مدیریت کند.

شهردار اصفهان

نوروزی درختان و فضای سبز را سرمایه ای ارزشمند برای اصفهان دانست و افزود: شهرداری اصفهان از مدت ها قبل به طور جدی و اساسی، اقداماتی را در نحوه مدیریت مصرف آب، شیوه آبیاری و کاشت گونه های مقاوم به کم آبی آغاز و پیگیری کرده تا فضای سبز اصفهان کمتر دچار آسیب شود. اما در کنار این اقدامات، باید با اخذ راهکارهای مناسب، تشکیل جلسات، تدوین آیین نامه ها و استفاده از نظرات صاحبنظران حوزه آب، بتوانیم فضای سبز شهر زیبا و جهانی اصفهان که مورد اقبال بسیار زیاد گردشگران است را حفظ کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هدر دادن آب در زمان خشکسالی، تخلف نیست بلکه خیانت است، ادامه داد: برای تداوم فعالیت ستاد خشکسالی همه از جمله نهادهای حاکمیتی، مدیران مناطق، مدیران شهری و استانی، سازمان های مردم نهاد و مراکز دانشگاهی باید بسیج شوند تا بتوانیم این مسأله بسیار مهم را حل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه