English

همزمان با آغاز دهه کرامت؛

برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، 12 جشن بزرگ مردمی در 12 کانون فرهنگی هنری استان برگزار می شود.

برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کامل گلباغی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در کردستان عنوان کرد: سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون‌های مساجد استان کردستان تبیین و ترویج شود.

 

دبیر اجرایی جشن های مردمی دهه کرامت استان کردستان با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر استانی مجری برگزاری برنامه های دهه کرامت است، افزود: در همین راستا اولین و مهمترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون های مساجد تشریح و تبیین شود.

وی ثبت نام کانون های فرهنگی هنری مساجد در سایت جشن های مردمی دهه کرامت را ضروری دانست و ادامه داد: فعالیت‌های دستگاه‌ها در نحوه برگزاری دهه کرامت باید در سامانه دهه کرامت به آدرسWWW.AMFM.IR بارگذاری شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان شعار امسال دهه کرامت را «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» اعلام کرد و افزود: این دوره از جشنواره مردمی دهه کرامت از (۱۳ تا ۲۳ تیرماه) سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

گلباغی از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، 12 جشن بزرگ مردمی در 12 کانون فرهنگی هنری استان برگزار می شود. 

وی شاخص ترین برنامه دهه کرامت استان را برگزاری همایش بزرگ قرآن و عترت استان برشمرد و یادآور شد: این همایش به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان در تاریخ 19 تیر و با تکریم و تجلیل از چهره های شاخص قرآنی استان با حضور شخصیت های مطرح کشوری و قاریان بین المللی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه