English

مدت زمان ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر تمدید نخواهد شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تا 12 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند، این مهلت قابل تمدید نیست.

مدت زمان ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر تمدید نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی افزود: بر این اساس متقاضیان بنابر شرایط خود می توانند با انتخاب یکی از طرح ها، از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با ۳ سقف قیمتی از 70 تا 700 هزار تومان و پوشش های متفاوت ارائه می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می شوند و مابقی هزینه برعهده صندوق است. مبلغ  ثبت نام بیمه تکمیلی که توسط اعضا پرداخت می شود نسبت به قراردادهای مشابه بسیار ارزان تر در نظر گرفته شده است.

زرکانی به مهلت ثبت نام اشاره کرد و اظهار داشت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تا 12 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

گفتنی است: بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است و مدت زمان ثبت نام بیمه تکمیلی تمدید نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه