English

رضا کمالی زرکانی خبر داد؛

برگزاری آیین کتابت قرآن با حضور ۳۰ خوشنویس در بندرعباس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری آیین کتابت قرآن با حضور 30 خوشنویس در بندرعباس به مناسبت ماه نزول قرآن و در شب قدر خبر داد.

برگزاری آیین کتابت قرآن با حضور 30 خوشنویس در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  رضا کمالی زرکانی صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد : آیین کتابت قرآن کریم امشب سه شنبه 7 خرداد مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان با حضور 30 هنرمند خوشنویس از سراسر استان هرمزگان در مسجد صاحب الزمان(عج) محله الشهدا بندرعباس برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه نگارش و هنر کتابت قرآن کریم نقش زیادی در ترویج و اعتلای هنر خوشنویسی داشته است، افزود: انجمن خوشنویسان استان هرمزگان هرساله در ایام پرفضیلت ماه بهار قرآن و به ویژه در شب های قدر به شیوه هنرمندانه ای این شب ها را احیا می گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه کار کتابت قرآن کریم پس از نماز مغرب امشب آغاز می‌شود و تا سحر ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: هنرمندان خوشنویس هرمزگانی شرکت کننده در این آیین بخش هایی از کلام وحی را کتابت خواهند کرد.

به گزارش موج، این سنت حسنه و زیبا چند سالی است که در بین هنرمندان خوشنویس سراسر کشور از جمله استان هرمزگان رایج شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه