English

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور :

تراز بالای فعالیت های حوزه IT در کردستان قابل تقدیر است

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور از تراز بالای فعالیت های حوزهIT در استان کردستان تقدیر وخواستار ادامه روند موجود شد.

تراز بالای فعالیت های حوزه IT در کردستان قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سعید شیرکوند در جلسه معرفی توانمندی‌های نهادهای طرح تکاپو در کردستان خطاب به فعالان اقتصادی بخش خصوصی و نهادهای طرح تکاپو اظهار داشت: قطعا تلاش ها وکوشش های شما در راستای تولید ثروت در استان می تواند امید بخش آینده ای روشن باشد و از این رو شما باید به دنبال کسب درآمد باشید، در پی آن اشتغال و توسعه ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور فعالان کشور را به سه دسته دولت، بخش خصوصی و NGO ها با وظایف و دستور کارهای اختصاصی، تقسیم بندی و تاکید کرد: اگر از تداخل‌ها در حوزه کاری این سه دسته جلوگیری کنیم موفق تر خواهیم بود.

شیرکوند با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌های ظالمانه، اضافه کرد: در چنین شرایطی ۲ رویه پیش رو داریم یا ناامید شویم هیچ کاری نکنیم و یا اینکه با ایجاد انگیزه مضاعف به دنبال خروج از این وضعیت باشیم که در این راه، استارتآپ ها می‌توانند بسیار گره گشا باشند و درآمدزایی کنند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور، در ادامه کردستان را به لحاظ اقلیمی، طبیعی و انسانی، استانی فوق العاده توصیف کرد و افزود: شرایط فعلی قیمت ارز بر بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی تأثیر منفی داشته، اما این موضوع می‌تواند در حوزه گردشگری یک امتیاز باشد بویژه که کشور و کردستان به لحاظ امنیت مشکلی ندارد.

وی با ابراز خرسندی از تراز بالای فعالیت‌های حوزه IT در کردستان و تولید بیت کوین در استان، توصیه کرد با توجه به مصرف بالای برق در این صنعت، شرکت‌های تولید کننده انرژی مصرفی خود را از برق به گاز تغییر دهند.

 شیرکوند در پایان صحبت‌های خود، مدیریت و همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان در حمایت از پروژه‌های طرح تکاپو را نعمتی برای کردستان دانست و نسبت به ادامه موفقیت پروژه‌های این حوزه، ابراز امیدواری کرد.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت: رسالت بخش خصوصی در مسیر توسعه کشور کسب سود و درآمد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه