English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد:

ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی در کردستان از طریق پرداخت تسهیلات

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد: با توافقی که با بانک های عامل انجام شد، با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی موفق به ایجاد بیش از 5 هزار فرصت شغلی جدید در کردستان شدیم.

ایجاد بیش از 5 هزار فرصت شغلی در کردستان از طریق پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، برهان صلواتی روز شنبه در نشستی با رسانه های کردستان اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مختلف وتوافق با بانک های عامل توانستیم در حوزه تسهیلات پایدار پرداختی های مناسبی داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: پنج هزار و 473 فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار هزارو 169 طرح با هشت هزار و 710 فرصت شغلی به چهار بانک عامل معرفی شده است اضافه کرد: برای این تعداد طرح چهار هزار و 475 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

صلواتی با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزارو 977 طرح در بانک ها مصوب شده است افزود: برای این میزان طرح 2 هزارو 187 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و به مرور در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداختی را به مبلغ یک هزار و 117 میلیارد ریال دارد اظهار داشت: با این میزان پرداختی 2 هزار و 110 فرصت شغلی مستقیم در 871 طرح سرمایه گذاری ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در این استان 2 هزارو 143  میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده که شامل 123 درصد مبلغ تخصیص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه