English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

۳۷۲ طرح اشتغالزایی به بانک ها جهت پرداخت ارسال شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: در راستای حمایت از رونق تولید تاکنون در استان کردستان 372 طرح اشتغالزایی به بانک ها ارسال شده است.

372 طرح اشتغالزایی به بانک ها جهت پرداخت ارسال شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، برهان صلواتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: حمایت از کارآفرینان برای رونق تولید و اشتغال ضروری است و از کارآفرینان در راستای ایجاد فرصت شغلی در بخش های مختلف حمایت می شود.

وی اظهار داشت: این میزان طرح به میزان 460 میلیارد و 830 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال فراگیر دریافت کرده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه این تسهیلات موجب اشتغالزایی برای یک هزار و 359 نفر شده است اضافه کرد: شهرستان های سنندج با 332 نفر، قروه با 211 نفر و مریوان با 109 نفر بیشترین اشتغالزایی را در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر داشتند.

صلواتی با بیان اینکه تاکنون 372 طرح نیز به بانک ارسال شده است یادآور شد: پیش بینی می شود این طرح ها موجب اشتغالزایی برای 2 هزار و 197 نفر شود و برای اجرای آنها یک هزارو 279 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات نیاز است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه بانک ملی با پرداخت 57 طرح در این راستا بیشترین میزان عملکرد را داشته است گفت: در این راستا بانک سپه تاکنون موفق به پرداخت تسهیلات به 51 طرح، بانک کشاورزی 40 طرح، بانک تجارت 35 طرح، بانک توسعه تعاون 26 طرح، بانک رفاه کارگران 12 طرح و بانک صادارت 5 طرح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه