English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد:

برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در کردستان همزمان با سراسر کشور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در کشور در استان کردستان خبر داد.

برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در کردستان همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، برهان صلواتی امروز در گفتگو با رسانه های استان گفت: جشنواره کار آفرینان برتر هر سال همزمان در سراسر کشور اجرا می شود که امسال نیز در کردستان این جشنواره را برگزار می کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص چگونگی ثبت نام در این جشنواره اظهار داشت: همه کارآفرینان و کارگران خلاق می‌توانند از 9 خرداد تا 31 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.i نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

وی افزود: کارآفرینان برتر و کارگران خلاق و مبتکر در این جشنواره در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی می‌شوند.

صلواتی اضافه کرد: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترین ها به عنوان الگو به آحاد جامعه بخصوص جوانان برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور اشاره کرد.

صلواتی با اشاره به اینکه در این استان سال گذشته 465 نفر در این جشنواره ثبت نام کردند، افزود: در این راستا 6 کارگر خلاق و نمونه در سطح استانی معرفی و تجلیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه