English

رئیس کل دادگستری استان اردبیل :

تلاش برای کاهش تعداد پرونده ها جدی است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کاهش تعداد پرونده های ورودی به دادگستری نیازمند مدیریت بیشتری است که در دوره جدید مدیریت دادگستری اردبیل، این امر در دستور کار قرار دارد.

تلاش برای کاهش تعداد پرونده ها جدی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی امروز در دیدار مشترک با شهردار اردبیل که بمناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت، تصریح کرد: در دوره مدیریت جدید دادگستری، تلاش جدی برای کاهش تعداد پرونده ها است، که برای تحقق این امر باید از ظرفیت نهادهای فرهنگی و اجتماعی از جمله شهرداری ها استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش شهرداری ها در کاهش جرائم و پرونده های ورودی به دادگستری بیان کرد: توجه ویژه شهرداری به برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می تواند در کاهش آمار پرونده ها موثرباشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید براینکه خدمات شهری باید به موقع باشد، افزود: زمانی خدمات شهری رضایت بخش خواهد بود که مطالبات شهروندان تحقق یافته و خدمات شهری به موقع ارایه شود.

عتباتی همچنین به نقش مدیریت شهری در کاهش حاشیه نشینی در شهر اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری ها باید در از بین بردن عوامل جرم زایی پیشقدم باشند.

وی گفت: عدالت لازمه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی هر جامعه است و حفظ عدالت اجتماعی و شهروندی بایستی در راس تمامی امورها قرار گیرد.

شهردار اردبیل نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات از مقامات قضایی استان گفت: مهمترین هدف شهرداری اردبیل نیز ارتقای زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی و در کنار آن پیشگیری از برخی از جرائمی است که آسیب های اجتماعی را دامن میزند.

وی گفت: بمنظور ارتقای آسایش و امنیت شهروندان، این نهاد مردمی تعامل ویژه ای با دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی دارد.

وی همچنین از تشکیل کمیسیون سلامت اداری در بدنه شهرداری اردبیل با هدف صیانت از حقوق شهروندی و مبارزه با رانت و رشوه و غیره خبر داد و گفت:مجموعه شهرداری اردبیل همواره مدافع حقوق شهروندان بوده و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار میدهد.

همچنین شهردار اردبیل با کاظمی رئیس سازمان بازرسی کل استان نیز دیدار کرده و از زحمات وی قدردانی کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه