English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مفسدان اقتصادی ضربه بدتری از تحریم های آمریکا به کشور می زنند

نماینده ولی فقیه در کردستان با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مفسدان اقتصادی امروز ضربه های به مراتب بدتری در داخل کشور به نسبت تحریم های ظالمانه آمریکا وارد می کنند.

مفسدان اقتصادی ضربه بدتری از تحریم های آمریکا به کشور می زنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز صبح شنبه در دیدار اعضای شورای قضایی، قضات و کارکنان دادگستری کردستان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: سردمداران آمریکا وقتی در واکنش به نابودی پهپاد خود درمانده شدند باز هم حرف از تحریم ها زدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بسیاری از تحلیلگران از قدرت موشکی سری ایران و توانایی های نظامی ناشناخته آن بعد از این رویداد صحبت کردند، اضافه کرد: از نعمت های خدا بود که شرایطی را ایجاد کند ایران بتواند در جریان هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکا قدرت نظامی خود را به دنیا نشان دهد.

 حسینی شاهرودی تاکید کرد: باوجود تاثیراتی که تحریم ها به جا گذاشته اما آنها انتظار داشتند که درآمد کشور صفر شود و قحطی در ایران ببینند تا مردم به نقطه جوش برسند اما موفق نشدند به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مفسدان اقتصادی ضربه بدتری از تحریم های آمریکا به کشور می زنند و طرف مقابله با آنها دستگاه قضایی است.

 حسینی شاهرودی با بیان اینکه برخی بویژه در حوزه اجتماعی و دینی به دنبال شکستن خط قرمزها و تحریم ها هستند اضافه کرد: با کسانی که امنیت اقتصادی و اجتماعی را برهم می زنند باید برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مسئولیت بزرگی برعهده دارد و به نوعی در حال جهاد است، اظهار داشت: در زمان جنگ دستگاه قضا باید در خط مقدم باشد و قبل از وقوع جرم و هم در برخورد با نفوذی ها و عاملین دشمن موثر باشد.

رئیس کل دادگستری کردستان هم در این دیدار گفت: دادستانی شمشیر دادگستری و خط مقدم جبهه مقابله با ظلم و فشار است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خداوند عزت، قدرت و عظمتی به ایران داده است که دشمنان جرات حمله نظامی به آن ندارند.

محمدرضا مترقب با اشاره به انتصاب دادستان جدید مرکز کردستان اظهار داشت: مسیر پرزحمتی را در پیش گرفته است و دیگر بخش ها باید به او کمک کنند.

وی اضافه کرد: هدف ما در دستگاه قضایی کسب رضایت مردم، رهبری و خداوند متعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی