English

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد :

کردستان دارای منابع و ظرفیت های زیادی جهت ایجاد اشتغال است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره منابع و ثروت موجود در ایران اسلامی اظهار داشت : کردستان نیز در حد متوسط از این منابع وظرفیتها بهره مند است که می توان در راستای اشتغالزایی ازآنها استفاده کرد.

کردستان دارای منابع و ظرفیت های زیادی جهت ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی عصر امروز شنبه در آیین واگذاری 26 دستگاه میوه خشک کن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار داشت: ایران کشور ثروتمندی است و ظرفیت های بالایی دارد و در این میان استان کردستان بیشتر از متوسط کشوری ظرفیت برای درآمد و تولید ثروت دارد که باید زمینه برای استفاده از این پتانسیل ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: استفاده از این ظرفیت ها می تواند با راه اندازی کارخانه ها و موسسات بزرگی یا راه اندازی مشاغل کوچک و خُرد که به ظاهر کوچک اما بازدهی بالایی دارند باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: خشک کردن میوه یکی از صنایع واسطه ای است که در استان با توجه به پتانسیل های کشاورزی و باغداری موجود می تواند ارزش افزوده ایجاد کرده و همچنین اشتغالی پایدار برای خانواده ها باشد.

وی یادآور شد: اشتغالی که این کار با توجه به سرمایه ای که نیاز دارد می تواند ایجاد کند به هیچ عنوان قابل مقایسه با اشتغال صنایع با توجه به سرمایه مورد نیاز نیست.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اقدام کمیته امداد امام خمینی استان در واگذاری دستگاه های میوه خشک کن به مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان تاکید کرد: یکی از مشکلات بسیاری از مشاغل تهیه مواد اولیه و فروش آن است که در این کار کمیته امداد زمینه تولید و فروش را برای مددجویان فراهم کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد، افرادی که زمینه استفاده از این دستگاه های میوه خشک برایشان فراهم شده بتوانند محصولی را تولید کنند که بسیار راحت در بازارهای جهانی نیز به فروش برسد و نام کردستان را در سطح ملی و بین المللی را مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از وظایف مسئولان در جامعه فراهم کردن رفاه و زندگی عزتمندانه برای مردم است به گونه ای که دشمنانی که همواره در صدد ضربه زدن به نظام هستند در این حوزه هم ناکام و خوار و ذلیل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه