English

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد :

ایران طالب فواید و مزایای انرژی هسته ای است

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: فناوری هسته ای مزایا و بهره مندی های متنوعی دارد که ایران هم برای رسیدن به این فواید به سمت آن رفته است.

ایران طالب فواید  و مزایای انرژی هسته ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه امروز یکشنبه در آیین رونمایی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، هوافضا و فرهنگی ، گرامیداشت کنگره 5400  شهید استان کردستان اظهار داشت: جزو افتخار کشور شده که توانسته ایم در چرخه کامل سوخت هسته ای استقلال داشته و وابسته به کشور دیگری نباشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: فکر، اعتقاد و باور دینی جوانان ما با پشتوانه تفکر امام راحل آنها را به این نقطه رسانده و امروز تفکر امام (ره) پیش می رود و قلب های مردم را در جهان فتح می کند.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه بمب اتم بازدارندگی سابق را ندارد و خود خطرساز است، اضافه کرد: فناوری هسته ای مزایا و بهره مندی های متنوعی دارد که ایران هم برای رسیدن به این فواید به سمت آن رفته است.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی و یا هر کشوری از کشورهای مستضعف جهان باید به این توانایی می رسید و امروز ایران با استفاده از این توانایی صلح آمیز بهتر از کشورهای مظلوم حمایت می کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کشورهای صاحب فناوری اتمی تلاش کردند انحصار این فناوری شکسته نشود و تنها چند کشور محدود از آن سود ببرند اما جمهوری اسلامی ایران با همت جوانان با اراده اش این انحصار را شکست.

وی با اشاره به اینکه قرآن از رشد علمی حمایت کرده است، افزود: خداوند در قرآن خطاب به انسان‌ها می فرماید اگر می توانید از اطراف آسمان‌ها سیر کنید پس این کار را انجام دهید.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: کشورهایی که خود را قدرتمند می دانند با همه غرورشان حاضر شدند بر سر میز مذاکره با جمهوری اسلامی بنشینند و این نشان می دهد ایران بویژه بعد از دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای چه جایگاه ویژه ای در جهان پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه