English

نماینده ولی فقیه درکردستان:

نگاه رهبر معظم انقلاب به پیروان مذاهب اسلامی، نگاهی یکسان است

نماینده ولی فقیه در کردستان، نگاه رهبر معظم انقلاب به پیروان مذاهب اسلامی را نگاهی یکسان دانست و افزود: برخی با طرح برخی مسایل می خواهند تفرقه افکنی کنند و از نبود مسجد ویژه اهل سنت در تهران سوء استفاده کنند در حالیکه 22 مسجد در تهران و حواشی آن به اهل سنت اختصاص دارد.

نگاه رهبر معظم انقلاب به پیروان مذاهب اسلامی، نگاهی یکسان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز در جلسه ای که با حضور اعضای شورای افتا و روحانیت کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تهدیدات دشمن در چهل سالگی انقلاب هم راه به جایی نبرد و جمهوری اسلامی در بخش های مختلف پرقدرت تر از همیشه ظاهر شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: در دنیایی که شرق و غرب علیه اسلام بودند، با پیروزی انقلاب در ایران، اسلام دوباره وارد زندگی مردم شد و این نگرش که آنان شکست ناپذیرند را در هم شکسته شد تا دنیا بداند هر کس در برابر دین ما بایستد، ما در مقابل تمام دنیای او می ایستیم.

آیت الله حسینی شاهرودی زبونی قدرت های دنیا در برابر رهبر معظم انقلاب اسلامی را ناشی از قدرتی دانست که در سایه دین بدست آمده است و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به همه ادیان دینی هم اعتبار بخشید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما و روحانیون افتخار دارند که در امور دینی مردم نقش هدایت گر داشته باشند.

وی با اشاره به جمعیت 350 میلیون نفری شافعی مذهبان دنیا، اضافه کرد: برای ایجاد یک مرجع معتبر فقهی برای این جمعیت بزرگ، سایت شافعی نیوز به چندین زبان زنده دنیا راه اندازی شد تا اهل سنت به ویژه شافعی ها در بستری مطمئن از فتواها، استفاده کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی به ظرفیت شورای افتا برای استفاده صحیح مردم از مضامین دینی اشاره کرد و افزود: ارتقای این شورا که جایگاه ویژه ای در استان کردستان دارد، دقت و فعالیت بیشتری را می طلبد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به افتخارات ایران اسلامی در 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: تنها در زمینه دفاعی از کشوری 100 درصد وابسته به کشوری تبدیل شده ایم که آمریکا و قدرت های جهانی در برابر تجهیزات تدافعی ما، مجبور به تغییر استراتژی نظامی هستند.

وی در ادامه نگاه رهبر معظم انقلاب به پیروان مذاهب اسلامی را نگاهی یکسان دانست و افزود: برخی با طرح برخی مسایل می خواهند تفرقه افکنی کنند و از نبود مسجد ویژه اهل سنت در تهران سوء استفاده کنند در حالیکه 22 مسجد در تهران و حواشی آن به اهل سنت اختصاص دارد.

نماینده ولی فقیه در  کردستان، پایان راه اندازی مرکز تخصصی امام شافعی در سنندج را از دیگر مصادیق توجه به اهل سنت از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و گفت: این مرکز پشتوانه ای برای شورای افتا و روحانیت است که امکانات آن به زودی بیشتر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه